Het vertrek komt dichterbij! - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Arinda Zuidema - WaarBenJij.nu Het vertrek komt dichterbij! - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Arinda Zuidema - WaarBenJij.nu

Het vertrek komt dichterbij!

Door: Arinda

Blijf op de hoogte en volg Arinda

01 Januari 2016 | Nederland, Uithuizen

Welkom op mijn blog! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn tijd in Amerika. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste belevenissen en verhalen uit het Middenwesten van Amerika.

Volgende week staat het vertrek gepland! Voor wie het leuk vindt: foto's van mijn tijd in Amerika zal ik veelal posten via @dutchinamerica op Instagram.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arinda

Actief sinds 01 Jan. 2016
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 4766

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 31 Mei 2016

Amerika

Landen bezocht: